Produkt: Budowanie List Mailingowych KROK PO KROKU – Jak Za Pomocą 3 Elementów Stworzyć Automatyczny System Sprzedaży?

Cena: 149zł

Produkt zawiera:


  • 1. INFORMACJE OGÓLNE DOTYCZĄCE SYSTEMU
  • 2. DOMENA, HOSTING, STRONY SP ORAZ STRONY OTO – JAKĄ DOMENĘ WYKUPIĆ?
  • 3. DOMENA, HOSTING, STRONY SP ORAZ STRONY OTO – JAK ZAŁOŻYĆ DOMENĘ?
  • 4. DOMENA, HOSTING, STRONY SP ORAZ STRONY OTO – JAKIE STRONY SQUEEZE PAGE NAJLEPIEJ KONWERTUJĄ?
  • 5. DOMENA, HOSTING, STRONY SP ORAZ STRONY OTO – ZAKŁADANIE KONTA ORAZ OBSŁUGA AUTORESPONDERA GETRESPONSE
  • 6. DOMENA, HOSTING, STRONY SP ORAZ STRONY OTO – ZAKŁADANIE KONTA ORAZ OBSŁUGA AUTORESPONDERA FREEBOT
  • 7. DOMENA, HOSTING, STRONY SP ORAZ STRONY OTO – USTAWIENIE OPCJI COREG NA FREEBOT
  • 8. DOMENA, HOSTING, STRONY SP ORAZ STRONY OTO – TWORZENIE FORMULARZA ZAPISU NA STRONĘ SQUEEZE PAGE
  • 9. DOMENA, HOSTING, STRONY SP ORAZ STRONY OTO – TWORZENIE STRON SQUEEZE PAGE
  • 10. DOMENA, HOSTING, STRONY SP ORAZ STRONY OTO – TWORZENIE STRON OTO
  • 11. REKLAMA NA FACEBOOKU – JAK STWORZYĆ PIERWSZĄ REKLAMĘ?
  • 12. REKLAMA NA FACEBOOKU – JAK W 30 SEKUND STWORZYĆ RAMKĘ DO ZDJĘĆ?
  • 13. REKLAMA NA FACEBOOKU – ILE MOŻE BYĆ TEKSTU W OBRAZKU?
  • 14. REKLAMA NA FACEBOOKU – JAK ZWIĘKSZYĆ POWIERZCHNIĘ TEKSTOWĄ?
  • 15. REKLAMA NA FACEBOOKU – JAK KIEROWAĆ REKLAMĘ DO CZYTELNIKÓW TWOJEGO BLOGA?
  • 16. REKLAMA NA FACEBOOKU – JAK KIEROWAĆ REKLAMĘ DO OSÓB, KTÓRE JUŻ RAZ ZOBACZYŁY TWOJA OFERTĘ, ALE NIC NIE KUPIŁY? REMERKETING
  • 17. REKLAMA NA FACEBOOKU – JAK SPRAWDZIĆ DO ILU OSÓB FAKTYCZNIE DOTRZE TWOJA REKLAMA?
  • 18. REKLAMA NA FACEBOOKU – KTÓRE REKLAMY NA FB KONWERTUJĄ NAJLEPIEJ?
  • 19. REKLAMA NA FACEBOOKU – JAKICH TYTUŁÓW W REKLAMIE UŻYWAĆ?
  • 20. REKLAMA NA FACEBOOKU – GDZIE SZUKAĆ KLIENTÓW?
  • 21. REKLAMA NA FACEBOOKU – JAK CZYTAĆ STATYSTYKI?
  • 22. REKLAMA NA FACEBOOKU – JAK CZYTAĆ STATYSTYKI? WIDEO 2
  • 23. REKLAMA NA FACEBOOKU – JAK OBNIŻYĆ KOSZT PIERWSZEJ REKLAMY O PONAD 50%?
  • 24. SKUTECZNY MAILING – W JAKI SPOSÓB PISAĆ MAILING, ABY BYŁ NAPRAWDĘ SKUTECZNY. PRZYKŁAD MOJEJ 4-DNIOWEJ KAMPANII SPRZEDAŻOWEJ
  • 25. SKUTECZNY MAILING – NAJWAŻNIEJSZE ELEMENTY, KTÓRE ODPOWIADAJĄ ZA SPRZEDAŻ W KAMPANIACH MAILOWYCH
  • 26. MATERIAŁY PDF
Masz już konto? Zaloguj się

Wypełnij formularz










W przypadku problemów z logowaniem, kiedy zapomnisz hasła, poprosimy Cię w celu weryfikacji o Twój rok urodzenia

Chcę otrzymać fakturę